söndag 6 april 2008

6/4-08 Vilodag

Efter utställningen igår lämnade dom mig ensam en stund, det var faktiskt väldigt skönt att få sova. När det är någon hemma måste jag ju hålla reda på dom så dom inte går vilse eller så. Men när man är hemma själv får man sova som man vill :)

Sedan på kvällen åkte vi hem till husses föräldrar och där var stor hunden, oj vad jag saknat honom fast han verkade inte ha saknat mig :(. Där stannade vi en stund så då var jag ju tvungen att hålla lite koll och kunde inte sova, man vet ju aldrig om någon skulle får för sig att gå utan att säga det till mig.

Idag har vi bara slappat, men det är inte så lätt att vila när dom inte sitter stilla. Vi tog en långpromenad vid lunch och då gick vi och kollade på något som dom kallar för MC, kommer ihåg att jag sett sådana förut men då var dom levande och lät jättefarliga. Men dom här vi såg på idag dom var tysta och fina.

Efter promenaden tog matte fram någon ny konstig sak, i vanliga fall är jag väldigt modig men den här var läskig. Den var blå och samlade ihop grus och så jagade den hela tiden mina fötter, fast matte sa att det var jag som gick i vägen, tror dom kallade den för sopborste. Jaja läskig var den i alla fall, men man får väl vänja sig.

Sedan har jag agerat fotomodell också, fast matte blev inte nöjd med någon av bilderna så bild på mig och alla mina fina rosetter kommer senare.

Ja det var nog allt jag hade att komma med nu

Inga kommentarer: