fredag 11 april 2008

Detta har hänt :) 10/4-08

Nu har det hänt grejer , har inte kunnat skriva på några dagar eftersom att matte inte varit hemma så mycket. Och jag har så svårt att skiva när matte inte hjälper mig så därför har jag fått vänta. Men nu har hon lovat att vara hemma med mig hela kvällen. :)

I onsdags hade jag namnsdag, mitt riktiga namn är ju Otto O’boy och i onsdags var det Otto. Men matte jobbade hela dagen från tidig morgon till sen kväll å så jag väntade och när hon äntligen kom var jag ju så trött att jag inte ens orkade leka med henne. Så det blev inte mycket till namnsdags firande.

I går så fick jag åka med matte en stund på kvällen till jobbet, då fick jag sitta kvar i bilen och vänta medan hon jobbade. Sedan gick vi en promenad och lekte en massa det var super kul. Tills jag och matte krockade ihop då kom mina tänder i vägen på hennes hand, då ville inte matte leka längre. Fast först trodde hon att jag hade gjort mig illa när vi krockade ihop, haha så mesig är jag väl ändå inte.

Jag och Xcell

Idag har det inte hänt så mycket än. Matte mumlade något om någon träning i morgon så tror att meningen är att jag ska vila idag, fast det har jag ingen lust med. När vi var ute hela flocken på promenad så sprang jag som en tok omkring, det är ju så kul att springa :)

Inga kommentarer: