onsdag 23 april 2008






Hej Hopp

I söndags var i och grillade det var jättekul för jag fick korv …

Jag och korven

Jag och Xcell myser i sista snön

Jag och matte
I måndags var det träning som vanligt med vi var inte med dom andra för matte tyckte det va så kladdigt där. Och tur var väl det för inte tänker jag sitta i smutts heller, inte går jag runt i det heller för den delen. Så vi gick lite längre bort på en grusplan och tränade själva, Ronja och Wilma var självklart med och tränade (å deras matte så klart). Det var kul, vi tränade jättelänge och sedan gick vi en promenad tillsammans.

I går så var jag ute med matte husse och Xcell och tränade lite, fast inte lika länge som i måndags med en stund i alla fall.

Idag så blir det nog en slappar dag, är ganska skönt med sådana dagar också så jag har legat ute hela eftermiddagen i solen å bara myst.

Inga kommentarer: