tisdag 6 maj 2008

Hej hopp!

Nu var det länge sedan jag skrev… och här har hänt massor vill jag lova. Jag fick följa med husse och matte och kolla på sådana stora hundar igen. Fast jag börjar tror att dom inte är hundar trots allt, dom ser så konstiga ut. Matte och husse kallar dom för ”kom igen” och ”häst” så tror nog att det är något sådant dom är. Dom var i alla fall ganska tråkiga dom sprang bara runt runt i en bana. Så jag roade mig med att gräva gropar i stället….

Jag och dom konstiga "hästarna"


Jag och matte kollar in maj brasan
I helgen var jag och matte och hälsade på Elja och Molly, jag har träffat dom förut. Elja var inte mycket att leka med men Molly var rolig. Dom vi var och hälsade på hade även massa andra djur, den ena modellen av djur var Vita å ganska mycket större än mig och sa ”bäää” det lät ganska läskigt måste jag erkänna, men lite spännande var det också.
Sedan fanns där också en massa super söta små saker, jag blev helt kär i dom kunde inte sluta titta på dom för dom var så fina, ”kanin” kallades dom.

Mattes föräldrar var här i helgen så jag fick lov att visa upp mig från min bästa sida, fick visa hur duktig jag är på att leka agility med matte och visa upp alla mina fina konster. Tycker faktiskt att jag uppförde mig ganska bra medan dom var här.

Inga kommentarer: