fredag 23 maj 2008

lördag - fredag jobbigt... med kul!



Phu… Vilken vecka det har varit hoppas nu i alla fall att jag får en lugn helg så jag kan vila lite.

I lördags var jag och matte ute hela dagen, vi plockade fram hinder och så tränade vi lite, det var super kul att hoppa och tunneln älskar jag! Agility kallat matte det hela för å det är super!

I Söndags så skulle vi träna på att stå fint och gå runt i ring med andra vovvar, det kanske inte är det roligaste som finns med det är helt okay. Jag fick till och med smaka av fikat =) en skinkbit å så gurka mums

I måndags fick jag tack och lov vara hemma och vila med husse, matte tog med sig Xcell på träning i stället för jag var såååå trött.

I tisdags var jag husse hemma hela dagen med oss, det var kul. Sedan på kvällen var jag och matte och hoppade hinder igen. Hihi jag ska berätta något busigt, det är ju så kul att hoppa hinder så jag blir ju så glad så jag kunde inte låta bli att springa om kring lite extra på banan, jag sprang runt runt så fort jag kunde. Matte tyckte inte det var lika kul… men hon är ju lite tråkigt ibland.

I onsdags och torsdags kom Johanna, Ronja och Wilma och hämtade mig så jag fick vara hemma hos dom och leka hela eftermiddagen det var super kul. Sedan kom matte och då tog vi en promenad alla tillsammans.




Vet ni vad som hände i morse innan matte skulle åka och jobba då tappade hon bort sig själv. Det är tur hon har mig som kan leta reda på henne igen, annars skulle hon ju komma försent till jobbet. Inte nog med att hon slarvade bort sig själv en gång utan två gånger gick hon vilse i lägenheten.

Så idag är jag helt slut, som ni ser på bilderna
.

Inga kommentarer: