söndag 11 maj 2008

Vilken helg!



Vilken helg!

I fredags var jag och matte på långpromenad med Ronja och Wilma och deras matte Johanna. Dom är verkligen helmysiga att vara med, det är så kul att leka med dom. Efter långpromenaden så, satte sig mattarna och babblade medan jag och polarna lekte rövare på stranden, Ronja badade men det tycker jag var lite äckligt med vattnet så jag stod på kanten och kollade på. Vi hade super kul!

I lördags åkte vi alla och grillade, Jag Xcell matte och husse och så kom Ronja och Wilma å deras husse och matte också dit, det var kul vill jag lova. Jag vågade till och med bada fötterna liiiite. Å så fick jag KORV också det var mumma, det å äpple fast korv är lite godare än äpple. Det var super kul att vara med polarna hela dagen. Fast jag var väldigt trött när jag kom hem.

Jag, Ronja och Wilma

Jag, Xcell och Ronja

Idag så var jag ute med matte och joggade, men gu så lat hon är hon orkar ju ingenting. Fast fort går det man hinner ju knappat stanna och nosa så är hon borta så det gäller att hänga på, som tur är så orkar hon inte så länga innan hon börjar gå igen så då får jag tid å nosa –
Tur att det är måndag i morgon så man får vila sig lite.

Inga kommentarer: