tisdag 3 juni 2008



I fredags var det baddags, jag blev blöt, uch så äckligt. Tur att man torkar fort när man inte har så mycket päls längre. Efter badet sprang jag runt som en tok på gräset och gjorde allt för att torka fortare. Matte bara skrattade åt mig och tog en massa bilder.
Xcell tycker jag är tokig =)

I lördags var det då naturligtvis utställning, något speciellt är det alltid dagen efter ett bad. Självklart var jag snyggast av alla hundar på utställningen, tyvärr tyckte inte riktigt domaren det men vad gör de jag vet ju redan att jag är snyggast! Jag van i alla fall över den andra yngre jappe killen som jag tävlade emot.
Här är jag och den andra jappen jag tävlade mot. (Det var ju fler än jappar än vi två 15 jappar totalt)
Visst sköter matte sig ganska bra, det är jag som lärt henne!

Idag (Tisdag) har Xcell fått bada, jag låg strategiskt placerad utan för vattnet (toan) men så att jag ändå kunde kika in på dom. Vad han pratar när det kommer vatten på han, man skulle kunna tror att det gör ont eller något men så är det ju inte det är bara äckligt att bli blöt, och framförallt ONÖDIGT!
Så undrar just vad som ska hända i morgon efter som han fått bada, ja det får jag väll se framöver, för något orsak brukar det ligga bakom ett bad.

Inga kommentarer: