fredag 6 juni 2008

I onsdags åkte vi i bilen super länge, hela dagen fick jag sitta i bilen. Jag måste säga att jag uppförde mig väldigt bra fastän det var så tråkigt. Å när vi äntligen kom fram så kom vi till något hel konstigt ställe men det är ganska bra här måste jag säga. Det bor föresten andra här, 2 stycken är här mycket och så är det en massa andra människor som kommer och går, man blir alldeles snurrig.

"Varför får väskorna mer plats än mig?"

I går (torsdag) var det så varmt så varmt, först drog matte iväg oss på en promenad och skulle kolla på något slott, det var ganska kul i alla fall när vi stannade till och kollade på vattnet. Vatten är helt ok så länge det inte kommer för nära.
"kom nu matte så går vi.."

Senare på kvällen var vi och kollade på några super konstiga bilar som for omkring dom var super små och man kunde bara sitta en i dom. Det var också ganska spännande måste jag säga. Matte var lite oroligt för att jag skulle bli rädd, men icke jag är modig jag. Go-cart verkar bilarna föresten heta.

Inga kommentarer: