lördag 7 juni 2008

Igår var en mycket märklig dag. Förutom att matte (och alla andra) sprang runt som yra höns och försökte göra fint tror jag. Matte och husse fick till uppgift att blåsa upp bollar, dom var lite läskliga tycker jag, luktade liksom lite konstig. Matte och de andra gjorde massa andra konstiga saker också under förmiddagen.


Sedan for dom iväg en stund å det var så skönt att stanna kvar med Xcell och sova en stund. När dom kom tillbaka var den en massa andra människor med och det kom å gick människor under hela kvällen. Jag försökte hålla lite koll på dörren med det var så mycket folk.

Det var en tjej som kom och hon var super kul att leka med, hon sprang runt å jagade mig hela kvällen. Inte som matte som tröttnar efter en stund utan den här lilla tjejen hon bara sprang och sprang förstod inte hur hon orkade till sist var jag tvungen att ta en paus. Då passade jag på att ta en runda och kolla in vad dom andra människorna gjorde, alla var super snälla mot mig. Jag fick hur mycket gott att äta som helst.


Som jag förstod det hela så tog matte´s bror studenten. Jag tror det hel går ut på att man ska gå runt i en konstig mössa och äta och dricka hela kvällen. Humm… undrar när det blir min tur att ”ta studenten?” och ÄTA en hel kväll! ( jag kan skippa den där konstiga mössan)

Inga kommentarer: