lördag 12 juli 2008

När matte och husse lyckades masa sig ut sängen i morse så bestämdes det att vi skulle åka till Vännäs, på något som de kallade Vännäsdagarna. Till en början var jag lite skeptisk. Det var ju i Vännäs nån stack mig med nålar för att ta röntgen kort. Men när vi kom fram så vara det bara kul ingen nål i sikte, men massor med människor. Jag tror aldrig jag sett så mycket folk i hela mitt liv, jag höll mig nära matte så hon inte skulle gå vilse (tänk att behöva leta reda på henne bland alla dessa människor). Men allt gick bra å krubb fanns det lite varstans men jag fick inget smaka :(. På vägen hem stannade vi och tog en promenad upp till några stenar som några människor hade skrivit på, haha vad de är tokiga, skriva på sten när det finns datorer… haha.


När vi kom hem så skulle dem sola, vet ni vad jag gjorde då hihi. När matte var inne och hämtade något då passade jag på att sno hennes solstol.


Kolla här har jag tagit mattes sol stol

Visst är jag snäll och låter matte sitte brevid



Åååå vad det kliar mera mera...

Så idag är inte matte till salu längre, idag vill jag ha henne kvar, tur att ingen svarade och köpte henne. Vill ni veta en sak till :) jag råkar veta att matte har köpt super goda ben som hon gömt i skåpet här hemma, jag hoppas vi får lite lördags ben mumma :).

Inga kommentarer: