onsdag 9 juli 2008



Matte till salu!

Matte säljs varken snäll eller lydig, har ingen som helst pli på henne. Hon säljs till första bästa som tror sig kunna göra något av henne. Hemmet viktigare än priset eller föresten priset viktigare än hemmet. Jag kan betala bara ni kommer och hämtar hennes så fort som möjligt, kan till och med skicka henne med posten, jag står för frakten!
//Enter

Orsaken att min matte är till salu är för att hon släpar ut mig i regnet, jag är väl för farao ingen fisk! Okay en lite liten promenad till närmaste träd eller skog. Jag kan ju behöva lätta på trycket men sedan får det ju vara nog. Tänk om jag blir en fisk om man är ute i blötan för länge.


Kolla så här ska en fisk se ut…
å så här ser jag ut...

Jag tycker inte det borde vara så svårt för matte att se skillnaden. Om hon nu så gärna vill ut å gå kan hon väl sätta koppel på någon av fiskarna och ta sig en (sim)tur.

Inga kommentarer: