tisdag 5 augusti 2008

Nu är vi i Vilhelmina, vi bor i en gul lite söt stuga super nära vattnet. Här i Vilhelmina händer det inte så mycket ska jag säga, har tagit en lång promenad längs vattnet. Imorgon ska vi åka hem till Bullan!

Berget där borta är gränsen till Norge

Idag så tror jag att jag hamnade i himmelen kallas även för Norra Borgafjället. Det ligger typ nästan vid Norska gränsen. När matte och husse skulle stanna för att ta kort så släppte dom ut oss på en kiss runda. DÄR var det så mycket gott (ren?)BAJS, att jag måste varit den lyckligaste hunden på jorden!
Bajs, bajs, bajs

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!

Anonym sa...

Det där är äkta Norrland

Anonym sa...

det var från Sofia <3

Anonym sa...

din kusin asså

Anonym sa...

du borde skriva något om mig

Anonym sa...

det var från sofia igen