måndag 27 oktober 2008

Har nyss kommit från veterinären, det var faktiskt helt ok att vara där. Tanten (alltså veterinären) tvättade och kollade på mitt sår, det var faktiskt nästan skönt. Matte ville att jag skulle få en "varva ner" spruta innan tanten skulle ta bort mina styg. Tanten ville helst inte ge mig en sådan och jag höll helt klart med! Inga onödiga sprutor här inte!





Veterinär besöket gick superbra, jag slapp spruta och stygnen sitter kvar, alla 12 =). Tyvärr så ska jag dit imorgon igen =( och då verkar det som att dom tänkte ta bort stygnen, i alla fall en del av dom.




Här sitter jag och matte nu, jag kämpar för att komma åt tassen och matte kämpar för att jag inte ska komma åt tassen...

Tanten sa en anna sak också, att mitt sår skulle få lufta. Så nu är jag och matte inte helt överens. Jag tyckte veterinären sa att jag skulle få tvätta och grejsa så mycket som jag ville med mitt sår. Medan matte tolkade det hela som att det skulle få lufta i fred.

Inga kommentarer: