tisdag 28 oktober 2008

Ja idag var det ju till att besöka veterinären igen.


Här ligger jag snällt och väntar




Matte pratade ju om spruta i går, i fall jag inte var lugn hos veterinären idag. Veterinären höll med matte, om jag skulle bli allt för uppspelt hos veterinären och inte vara still så skulle jag få en spruta.


Jag tror aldrig jag legat så stilla som jag låg idag. Först låg jag på bordet medan matte stod bakom och strök på mig. Veterinären tog då dom första stygnen men sedan när hon skulle komma åt dom i mellan tån, var det mattes tur att vara på bordet =P. Matte fick sitta på bordet så fick jag ligga på rygg i hennes knä. Veterinären berömde mig och sa att jag var super duktigt, självklart, jag gör allt för att slippa sprutor.



"kolla vilken fin tass jag har"



Imorgon ska jag få följa med husse på jobbet, ska bli spännande att se vad han gör.

Inga kommentarer: