onsdag 29 oktober 2008

Idag har jag varit med husse på jobbet. Först åkte vi bil JÄTTELÄNGE.



När vi väl kom fram så var det vitt på marken, det kallas för snö, måste säga att det luktade lite konstigt. Men det var kallt och mysigt. Sen fick jag vara med husse på kontoret hela dagen, det var ganska tråkigt.


När husse skulle på lunch fick jag följa med han till Frasses, där smörade jag för personalen så jag fick en egen lite hamburgare. Medan husse skulle betala för sin mat så skyndade jag mig att glufsa i mig min burgare, det gäller att skynda sig så man inte blir av med krubbet som man smörat till sig =)




Sen satt vi på kontoret ett tag till och var ute i snön och kissade några gånger. Sen skulle vi äntligen åka hem. På vägen hem kom jag på att min fot kliade, så husse fick stanna flera gånger längs vägen för att få mig att sitta still :P hihihi.

Inga kommentarer: