lördag 30 maj 2009

Idag har det varit den varmaste dagen i år, runt 25C vilket är fruktansvärt varmt när man inte fått av sig hela vinterkoftan. På förmiddagen var vi och kollade på agility tävling, de var tråkigt att jag inte få vara med och leka. Fast de var ganska skönt att ligga bredvid i skuggan och bara slappa.

När vi kom hem badade/lekte Xcell med vatten slangen för att svalka av sig i värmen, själv la jag mig i skuggan och vilade.

"Xcell jagar vattnet"




"gäsp man kanske skulle sova en stund"


Efter lite vila så fick jag matte till att jaga mig, de är alltid lika kul. jag lyckades till och med reta upp Xcell så att både Matte och Xcell jagade mig, det är nog ibland det roligaste som finns.



Senare på eftermiddagen tränade jag och matte lite agility slalom(Ja-Bra hindret), matte tyckte de gick så bra att hon ökade på från fyra pinnar till sex =)



Inga kommentarer: