söndag 14 juni 2009

Idag har jag hunnit med mycket utställning, träffat Tamara, blivit kammad och lekt agility.
Phu vilken dag!
Vi började med att åka på utställning i ösregnet, de va äcklig. Det verkade förresten som att jag vuxit sedan igår för idag kom jag två av tre hundar, så lite större måste jag nog ha blivit.

"de va ett evigt petande i min mun"

"dumma dumma domare"
(ser ni at jag lipar åt domaren, busigt va?!)

"å så ska de springas snyggt"

Efter utställningen gick vi och hälsade på Tamara. Tamara är Xcells gamla lekkompis, nu leker dom inte så mycke längre. De var mest när de var unga, som mig, som de lekte. Tamara är super duper gammal, hon är till och med äldre än Xcell, Tamara ska snart fylla 11.

"Tamara"

"Xcell"

"Jag tigger mat medan gammlingarna vilar"

"här är en del av mig"

"här är en annan del av mig"

"här är hela jag, fast i två delar"
(de värsta ät att det finns dubbelt så mycke till i en plast påse +
att de sitter fortfarande super mycket kvar på mig)
Jag hoppas verkligen matte och husse ska åka och jobba i morgon så jag får sova lite, inte nog det det jag visat på bilderna, vi var ju på agility plan också.

Inga kommentarer: