måndag 15 juni 2009

Jag blev blöt!

Jag vill flytta! Matte tvingade ut mig och Xcell på en långpromenad i regnet på eftermiddagen ( 30 min), jag blev jätteblöt! Kolla bara på bilderna så jag ser ut. Schäfrar som Xcell kan vara ute i regnet men inte japanska spetsar som jag =(.




Efter dagens tortyr så försökte matte vara rolig, hon stoppade ett ben och några godisbitar i en strumpa och gav till mig. De tog en bra stund innan jag fick mitt godis och ben.






För bara 10 minuter sedan försökte husse få med mig och Xcell ut i ÖSregnet (förut regnade de bara mycke men nu vräker de verkligen ner). Jag och Xcell vägrade gå ut, ja la mig brevid matte och vägrade komma när husse ropade och Xcell vägrade resa sig från sin bädd. Matte säger att vi måste ut och kisse en snabbis innan vi får sova, annars blir de för länge tills husse ska upp och jobba i morgon, så nu är det mattes tur att försöka få med oss ut. Vi får väl se hur de blir med den saken, jag vill inte gå ut och bli blöt!

Inga kommentarer: