lördag 25 juli 2009

Regn regn och regn

Igår regnade det hela dagen och antagligen har det regnat i natt också och nu regnar det idag med.
Men det hindrade inte matte och husse ifrån att göra en massa saker.

"Här hjälper jag husse att montera en vedklyv"

"här öser matte ut vatten ut båden medan jag försöker fånga bubblorna som blir"



"Oj, ett vasstrå som behöver räddas"

"korvgrillnings lunch inne"

Efter lunch tog vi en långpromenad i skogen för att uppäcka området, i början ville jag inte gå ut i regnet (jag blir ju blöt!). Men när vi väl kom ut så hade vi jättekul =).

Efter middagen kollade vi på filmen Marley och jag, den handlar om en busig hund, den var kul i början men sedan somnade jag.



Nu snart ska vi börja packa ihop för att åka hem, matte måste hem och tvätta inför i morgon. Jag, matte, Nikki och Hanna ska ut och fjällvandra på söndag.

Inga kommentarer: