måndag 24 augusti 2009

I natt vaknade jag av att jag hade jätte ont i benet, jag hoppade upp i mattes säng och la mig super nära henne (som sov ju så klart som en gris). Först när hon vaknade på morgonen förstod hon att de inte var riktigt bra med mig. Jag låg nämligen och sov PÅ matte och när hon gick upp la jag mig PÅ husse, sist jag låg på matte och sov var när jag opererade foten. Matte fick sedan hämta mig och bära ner mig ifrån sängen. Hon sa att jag nog bara sträckt mig lite, medans jag var helt övertygad om att jag brytit minst ett ben. Efter en promenad på 5 minuter var jag så gott som återställd =), tänk vad en promenad kan göra, tur vi inte åkte med mig till akuten ;)

Efter funkost kom Jens förbi, då var jag frisk igen, Jens är lite läskig men han vill alltid leka med oss. Vi gick ner till vattnet Xcell badade och Jens kastade pinnar åt honnom, själv strosade jag runt och försökte rädda allt som hamnat i vattnet.










"oj, en pinne som måste räddas"

"de vad då himlans vad den satt fast"

"Xcell jagar pinnen"

När vi lekt klart vi vattnet kom Jens på att han skulle bada i våran pool (den jag hjälpte husse och matte att sätta upp för några veckor sedan). Jag blev så arg på han, de kan ju inte vara hälsosamt att bli blöt!, + att det verkar vara väldigt kallt i vattnet för han skrek så hemsk.



"här skäller jag på Jens"


Efter badet var de dags för korvgrillning, det var nog dagens höjdpunkt, jag fick två korvar =)


Inga kommentarer: