tisdag 25 augusti 2009

Så här ser du ut på morgonen när matte följer med mig och Xcell ut och kissar. Tur de inte finns grannar här, då skulle jag skämmas när hon går ut i sin lysröda morgonrock =/.





"kom igen! skynda på nu så ingen ser"


Efter frukost åkte matte och husse iväg på fyrhjulingen, sedan kom de tillbaka för att hämta mig och xcell, vi gick en bit å då kom i fram till en plats där matte tidigare promenarat. Jag fick följa mattes fotspår tills jag hittade busen.


"hitåt måste det vara"

"kom igen matte hitåt är de"



"busen!"


Sen var de xcells tur att spåra.



När Xcell var klar var de min tur igen, förra gången tränade vi upptagande av spår denna gång visade matte mig vart spåret började.




"de gäller att hålla tungan rätt i munen"


"här är bollen"

"fånga bollen!"

"men vart tog den vägen?,
där är den"

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad fina bilder på pent! Vad mysik skog! Verkar ju skita fint i stugan ju! Vill dit./Johanna