lördag 19 september 2009

En dag i stugan

Matte och husse kom i morse på att vi skulle åka ut till stugan,vi började med att gå upp på kullen bakom huset. Där kollade vi på/åt lingon, å svamp men de fanns bara fel sorts svamp så vi tog inga med oss.

"Utsikt ifrån kullen ner på stugan"

"lingon riset"

"matte plockar och jag äter ;)"



Sen blev jag akut bajsnödig så jag satte mig mitt på ängen och sket. Husse fick lov att plocka bort bajsen med en spade, jag som trodde vi skulle leka...

"kom och ta mig då!"
Husse och husses pappa kom på att de skulle fälla lite träd, jag och Xcell var självklart med och hjälpte till =).

"Man kan knyta ett snöre i trädet,
för att hjälpa den att ramla åt rätt håll"

"Nu när jag inte får leka agility får man roa sig på andra vis"

"Bäst att flytta på sig,
så man inte blir klyven på mitten"



"Xcell tänkte inte flytta på sig,
han var i mellan åt full av sågspån"

Inga kommentarer: