fredag 18 september 2009

Jag blir så arg

Min dumma tass som jag operaret bort en tå i från, gör ont nu igen. Det hela började i söndags kväll efter personsöket, då hade jag lite ont. I måndags var de bättre så jag och matte tränade lite agility i tisdags (men vi tog de extra lugnt). Jag blev genast sämre på onsdagen men var klart bättre igen igår, då var det ju agility kurs så jag och matte åkte dit, för att träna lite men vi tänkte mest ta de lugnt och kolla på. Jag kom en halv bana, sedan gjorde de så ont att jag inte kunde sätta ner tassen, de blev ju bättre bara efter en 30 min men då ville matte inte leka mera då tyckte hon jag skulle vila. Så nu har matte bestämt att vi ska ta de lugnt i helgen.

Att ta de lugnt är super tråkigt, jag är ju van vi att vi har någon form av fysisk aktivitet i stort sett alla dagar. Så idag har jag klättrat på väggarna här hemma, hoppas matte hittar på något kul åt mig snart, så de blir lite roligare. Jag ska föreslå att vi spelar spelet som jag fick när jag fyllde år.

"min onda tass"

"Kan man vara mer uttråkad?"

"Dumma tass, jag ska äta upp dig!"

"fast om jag tvättar kanske den blir frisk snabbare"

1 kommentar:

Kajsa sa...

men stackars dej Enter! :( Hoppas det känns bättre nu när du tvättat tassen ren och fin.
Orkar du och din matte fara på måndagsträningen? jag ska dock inte dit, men Johanna kan ta med sej väskan. 60:- vill jag ha för den :)