lördag 24 oktober 2009

Hundar och hästar och bajs

Idag skulle vi ju åka och leka med Nikki och Nella, men det blev inte rikigt så...

"kolla in mina söta tassavtryck"

"I den här buren har jag suttit en stor del av eftermiddagen"
Väl framme hos dom visade det sig att Nella löpte, på den lilla lilla stund som vi fick leka han vi bli dödskära i varandra. Så då fick jag åka med matte Annika och Hanna till stallet istället. I början var jag super besviken men de var ganska kul bland hästarna också

"Hallå, släpp in mig!"

Först när vi kom fram till stallet fick jag sitta i bilen en låååång stund medan mattarna red. När de ridit klart fick jag hälsa på hästar.

"Här är Hannas häst som min matte rider,
hästen heter Yasmin"

"Hej hästarna"


"Å hej Yasmin puss puss"

"En till häst"

Det bästa med att vara hos hästara är hästbajsen =). (De tycker inte matte konstigt nog).

"Mmm smaskens lite bajs tack!



"Hästar tycker också om gräs"

1 kommentar:

Hannis sa...

Hoppas det var värt att sitta i buren så länge då du fick kalasa på hästbaja sen :)