söndag 25 oktober 2009

Hundskoj vid björkstadsstugan.

Just efter 9 idag gick jag och matte mot björstadenshundklubbs stuga http://www.bjorkstadenshundklubb.com/. Vi han gå i lite mer än en timme sedan kommer Emmelie och plockade upp oss, hon hade med sig sin hund Fenris som jag är rädd för. Vi fick åka med i deras bil sista biten till klubbstugan. Väl framme fixade Annika och Emmelie lite med agility hindren. Sedan släppte de ut mig! De var så mycket hundar så jag visste inte vem jag skulle leka med först. I början var de ca 4-5 hundar som sprang lösa omkring, men de kom bara fler och fler. Innan vi skulle åka var de över 10 hundar som lekte tillsammans, några var killar dom lekte jag inte med, jag lekte bara med brudarna. Eller jo en kille lekte jag med en stund han var så busig så de spelade ingen roll att han var kille.






Det regnade ute så jag blev både smutsig och blöt, så när vi kom hem tänkte jag att det är bäst jag ligger i hallen och trokar tillsammans med mattes blöta byxor. Matte blev lite förvånad men hon tyckte jag var duktig =).

Vilken super helg det har varit, vet ni vad de bästa av allt är? Det är att helgen inte är slut än. Klockan är bara 13 så det är flera timmar på den här dagen kvar, pluss att matte är ledig i morgon hoppas vi ska göra något roligt då med.

Inga kommentarer: