onsdag 15 september 2010

Uppdatering

Jag har ju inte skrivit något här sen i söndags tänkte bara berätta lite kort vad som hänt. I måndags kom mattes mormor och en gubbe hit dom åt mat och fikade. Jag fick inte smaka något alls, snålisar!

Igår var jag hemma med husse hela dagen och kvällen. När matte äntligen kom hem kunde jag konstatera (hennes byxor avslöjade allt) att hon varit hemma hos Nikki och Nella. Inte nog med det hon hade varit med en häst också, en kille.

Idag regnar det och även om matte tycker att de e helt okay att vara ute i regnet, så tycker jag INTE de. I kväll har jag bestämt att vi ska ha inne kväll och äta massa smaskens. Hoppas bara matte tycker lika.


Kolla vilken cool hundsäng jag hittade i tidningen "Härliga hund", en sådan vill jag ha!

1 kommentar:

Wilda sa...

Den är för liten för dej