tisdag 9 juli 2013

Vinbär

 Jag gör ett litet test och ser om det går att blogga lite på den gamla bloggen igen. Jag tog bort några inlägg så nu får vi se om det går att blogga lite till.

Den nya bloggen jag gjorde gick det inte att blogga från telefon med, förr lämnade alltid matte datorn på under kvällen så att jag kunde smita dit och blogga. Men nu händer det allt oftare att hon inte ens slår på datorn. Men telefonen den har hon alltid påslagen så allt jag vill göra på nätet måste nu ske vita telefonen. Och den här gamla bloggen gick det är skriva på via telefonen.

I alla fall har det så klart hänt en massa saker på nästan två månader, men eftersom att jag lever i nuet är det bara idag som gäller. Och idag har jag och Necole ätit vinbär, vi rev och slet i samma gren så matte blev nästa oroliga för att grenen skulle gå av. Men grenen höll och mätta blev vi.



Inga kommentarer: