fredag 4 april 2008

4/4-2008 BAD


Tog en härlig promenad i Solen med matte och Xcell på eftermiddagen. Fast jag får ju inte gå så länge så blev bara en 30 min promenad. Nu börjar det äntligen bli lite bättre ute inte lika mycket vatten och äckel, fast gruset är ju kvar och det är inte heller så skönt att gå på. Men där har jag en plan tyvärr uppskattar inte matte min plan. Planen är som sådan att jag tänkte äta upp all grus å sten så det går att gå men matte gillar inte när jag äter grus, ibland är hon bra jobbig...

Sedan så åkte husse och Xcell iväg. Medan dom var borta så skulle jag badas å det är så äckligt, men blir ju blöt då å det är det värsta jag vet, vatten ska finnas i en skål i köket och INGEN annan stans. Den människa som uppfan vattnet var en ond människa. Och inte nog med att jag ska badas när det eländet äntligen är klart då ska jag torkas, vad är då meningen med att blötas ner från början. Nej sådanns dumheter fattar jag mig inte på. Seden kom husse hem med inte Xcell så nu måste jag vakta huset i natt aldeldes själv husse och matte dom bara sover, fast jag måste erkänna att jag är ganska gålig på att vakta huset för jag brukar somna.

Idag så blir det en inne kväll, när jag badas brukar matte alltid ha en baktanke med det hela denna gång tror jag att det är utställning som vaknas. Så nu får jag knapt gå ut alls i kväll för matte är rädd för att jag ska smutsa ner mig. Nej nu åter till hårtorken så jag kan få bli torr å sova någon gång.

Inga kommentarer: